Varje dag som går mår jag bättre och bättre...

....som jag har vaknat. Den känsla att nu börjar allt bli bättre och bättre. Imorgon är jag ledig, ska ringa några viktiga samtal nu imorgon. Det blir en spännande vecka nu att se emot. Nytt jobb och det blir mera sakerna att göra, även hemma nu att ha koll i almanacka hela tiden. På tisdag ska till Kalmar och funderar nu att gå till Ikea och köpa hylla, just nu vill ju köpa den lite större men vet inte om kan hämta den själv. Jag tar den bara en sak i taget just nu. Inte att överköpa allt vad jag vill, viktigaste sakerna kommer först. Om har hylla nu då kan ha mina böckerna här och lite inreda fint här med. Jag tänker inte så mycket just på män, bara som vänskap. På tinder började en kille skiva, men vi är bara vänner just nu. Det är ingen ide att börja svara att söker någon seriöst. Jag låter det vara. Ah igår när åt lunch på jobbet....kom han sitta vid samma bord var jag satte.Vi pratade inte med varandra...kanske snart kommer vi göra det, vet inte. Jag är intresserad av honom, redan i början fick en känsla, att han ser ut så trevlig och snäll. Men tänker inte för mycket på honom just nu. Igår gillade på FB en inlägg han hade delat. Det var första gången. Han ser säkert själv mig ju hela tiden vad jag skriver och delar där. Men har inte gillat än inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0