Att vara ensamma...

Jag lämnade Lisa till veterinären nu och ska hämta henne vid klockan 14 tiden. Hon var helt tyst när jag körde henne. Nu är hemma igen och sitter bakom datorn. Sista tiden har jag börjat blir så känslig , jag vet inte varför. Just nu är den kille, jag har börjat få mer känslorna med honom. Vi skriver varje dag om allt möjligt. Nu skrev igår direkt om han vill kan komma på besök under jul med sina barn. Men svarade att han kan inte komma att allt är nytt för honom, att vara ensamma med barnen, men tyckte att jag var så snäll och omtänksam. Sen skrev att hoppas du blev inte besviken... det blev ja inte. Och sen skrev att vill lära känna honom mer. Vi vet inte om vi kommer att träffa varandra eller inte. Vi är medlemmar i samma grupp och ganska aktiva där båda två. Jag vill inte börja hoppas för mycket med honom just nu, men det börjar växa varje dag. Jag måste ta det lugnt nu med honom. Jag börjar bli orolig igen med min ekonomi. Nästa månad ska jobba bara i några dagar, just nu står det på schema. Att klara sig då behöver jobba minst 10 dagar att kunna betala alla räkningar. Jag måste spara pengar nu till nästa månad att ha råd att betala räkningar. Under jul vill åka bort någon dag och träffa nya vänner och kanske även honom men just nu är det allt svart. Jag vet inte om kommer ha råd. Måste hitta annat jobb, men ser inte ut att kommer hitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0