En regnig ledig dag

Idag är jag ledig och suttit hemma nästan hela dagen. Men var ute och handlade mat hem. Snart kommer Jennica hem. Jag började läsa boken om Estonia, och det känns riktigt spännande att läsa. Imorgon bli det jobb. Jag tänker så mycket på just nu hur ska klara allt detta nu denna månaden och sen nästa månaden också.Nu har betalad alla räkningar, bara autogiro och hyra har jag kvar att betala. Nästa månad har besiktningen, måste hinna tvätta bilen också. Sen byta däck, som kostar ca 200kr, det känns inte så farlig. Jag hoppas att går genom besiktningen bara. Det är med denna kille, jag vet inte det känns någonting med honom. Jag vill träffa honom snart nu, men vet inte hur. Jag börjar bli ganska nyfiken mer på honom. Igår ville han inte prata, han mådde så dåligt, var förbannad på x, vi skrev lite. Jag försökte att lyssna honom att han ska må bra igen, idag han är lite bättre. Men ville inte prata om det med mig och jag lät vara det. Jag börjar får känsla att måste träffa honom, det hänt tidigare med mig när jag blir intressserad av någon. Det är bara tiden som kan visa om vi klickar eller inte, vi sitter på samma båt. Han har sagt redan ibörjan att han söker ingen seriöst förhållande just nu med någon. Men sagt att vill själv att ses som vänner. Snart kommer Jennica ,och hoppas att hon ska följa med sin tjejkompis till träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0