Jobba idag

Jag fick sms om kan jobba idag och svarade att kan jobba. Jag behöver pengar att överleva jul. Det känns jobbigt just nu när julen närmar sig. Man måste köpa julklappar, jag vet inte vad ska köpa för Jennica. Hon har ju sina önskningar och kanske vet redan vad kommer jag köpa. Det är något som hon vill verkligen ha. Men de kostar en hel del. Jag försöker ta det lugnt just nu. Idag måste jag ta det upp, jag måste fråga någon som kan ta hand om Lisa i några dagarna. Det är över en vecka kvar nu när vi åker. Tiden går så snabbt, det kostar nu att köra till Kalmar också. Och kostar i Stockholm. Jag fick min klarna räkningen som är 3500kr, nu kan betala av bara max 500 kr. Jag vill bli av det så snabbt som möjligt. Vi skriver med denna kille, jag funderar att träffa honom kanske snart. Jag vet inte men känner att vill ses snart honom, bara att få träffa honom. Inte att hoppas onödan nu med honom. Kanske ska åka till Växjö innan vi kommer åka till Stockholm. Jag vet inte än. Vi skriver med varandra så öppet nu. Nu måste börja fixa mig för jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0