Jobbiga dagar

Det var en jobbig vecka men det är inte än slut. Nu är det fredag och är hemma och imorgon är jag ledig. Just nu har jag tvättstuga. Jag har inte hunnit sitta nu bakom dator länge. Jobbigaste har varit för några dagar sen när jag bara bröt ihop. Först kom min väninna som berättade att hon hade fått fast anställningen och så vidare. Jag blev så besviken på allt bara i några minuter. Då började jag känna så nere. Det känns att jag sitter själv i ett svarta hålen och försöker att komma upp men det går så sakta. Jag försöker ta det lugnt men det bara blir så jobbigt. Efter det fick skriva med denna kille. Jag börjar känna lite att jag är mer och mer intresserad av honom nu. Att börjar får känslorna, jag vet inte hur det kommer hända med mig. Han vet inte hur jag känner just nu. Hela tiden vill bara skriva med honom. Det vet vi inte om vi kommer att ses. Han frågade när åker till Stockholm om kan stanna i Värnamo att ta en fika med honom. Men vi kommer att ta bussen och kan inte ses då. Vi tänkte att kanske kan ses i Växjö någon helgdag. Nu har vi inte pratat mer om det. Jag måste bara vara stark just nu och inte bli kär i honom. Det är alltid jag som skriver, men nu tänker vara tyst. Han har sina söner nu i en vecka. då är det bättre att han kontakta mig om han har tid. Imorgon planerar vi åka och handla sakerna. Jag behöver fixa hemma gardiner. Och det går inte att fixa med de gardinstång som köpte. Imorgon måste köpa någon krok som passar med de andra. Nu ska fixa tvätten och måste även dusha mig, jennica är tyst, tror hon somnade på soffa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0