Ledsen Tiina

Idag är det måndag och är ledig som vanligt. Jag ska vara ledig tills fredag nu, om jag inte får någon till pass. Jag hoppas ju att får jobba mer. Men kan inte göra något mer. Jag söker annat jobb också men går inte vidare. Lisa har period att hon jamar hela tiden, det är så hemsk. Just nu somnade hon och är lugn. Det kommer inte funka så hela tiden, vi måste kastrera henne snart. Nu har vi även hittat en annan katt som hämtar när vi kommer tillbaka från Stockholm. Det blir en grå hane. Jag hoppas att han ska bli vän med Lisa hemma. Jag är så nere just nu, med min pengar. Allt pengar är slut nu o väntar att mamma ska skicka men har inte skickat. För att måste betala Jennicas gymnastikträningen och måste köpa mat hem. Det finns så mycket vad måste köpa till henne nu. Hon behöver nya skor, nya kläderna. Hennes pappa tycker att det räcker med de pengar vad hon är skyldig. Jag vill inte träffa honom eller se honom. Denna gången kommer jag säga att han hämtar henne i centrum. Jag kommer inte lämna henne direkt hem, han kan själv hämta henne. Han har gjort tillräckligt illa mig. Jag öppnade igen tinder, jag vet inte varför. Jag försöker ju hålla borta men kan inte. Jag började skriva med en kille, men han bor i Hässleholm. Men vi skrev bara en dag och han var direkt om kan åka till honom....Jag skriver med denna kille som bor i Värnamo men vi är bara vänner och vet inte om vi kommer att träffa. Vi har pratat om det men blir svårt nu. Jag känner mig bara så ensamt hela tiden, och vet inte hur klarar allt detta. Bara att ta en sak i taget. Jag tänker inte köpa till henne allt nytt nu, ska vänta när det är rea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0