Måndag ...ny vecka

Mina känslorna går sönder snart igen. Jag vet inte vad det beror på men allt gör så ont i mitt själ och i hjärtan. Jag jobbade hela helgen och kunde vara utan FB i två dagar. Det känns att det tar så mycket min energi och att läsa alla mina glada inlägg, det gör så ont. Sen började jag skriva med honom, min snälla ny vännen. Det går lite för snabbt men han gillar mig så mycket, han personlighet. Igår frågade honom om han ville ses helgen att kommer kanske åka till Växjö. Jag skrev ganska öppet att vill träffa honom, skrev inte att är intresserad av honom. Men säkert att han förstod det. Men tyckte det tar för mycket energi och har inte råd att åka dit och han vill inte träffa mig mer barnen, han är för trasig och sen skrev att helgen kom han slutsats att han kan inte ha någon förhållande med någon, jag skrev att det är lugnt. Nu backar jag, igår skrev med honom att är så nere. Han frågade om ville skriva av mig, och berättade att ska åka till Stockholm och vill inte åka dit alls. Vill inte träffa x...Men måste göra det för henne. Jag känner att börjar må lite för dåligt med allt just nu. Julen närmar sig och vet inte hur kommer överleva det allt. Jag vill inte vara ensamma just nu under jul. Hela livet snurrar runt just nu, hur kommer överleva detsember, jag kommer inte kunna jobba tillräckligt nu, just nu bara i två dagar i november. En vecka semester, a kassa för 550kr...det är ingenting. Men måste tänka positivt just nu. Det går bättre. Bara slappna av och ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0