Söndag

Idag var en vanlig dag, Jennicas träning, handlade lite för bilen, handlade lite maten. Nu har fixat väska, lite kvar att packa. Jag tänker inte köpa någonting nu mer att äta på bussen, tar med själv maten och samma sak när ska åka hem. Det blir för dyrt. Igår eller i natten svarade D- tackade att jag bryr om honom men han orkar inte att berätta, att det tar för mycket energi. Jag svarade på morgonen, att jag förstår honom och att har ledsen för det som hände( jag vet inte ju vad har hänt, men har känsla att det är nånting med hans flickvän), samt skrev att han är starkare än han tror och vet att han kommer upp snart igen, skickade styrkekramar och skrev att han ska ta hand om sig. Idag svarade han och skrev- tack vännen, ett hjärta och kram. Det var allt. Han vet att jag är på hans sida och finns för honom om han vill prata. Men vet att han vill vara ensamma med sina problem och jag vill inte mer att putta honom eller fråga. Nu låter honom att vara, om han vill prata då kommer han själv att kontakta. Jag vet inte om de har gjort slut, det är konstig att det står inte kvar att de har förhållande. Men det är inte min sak. Jag tar det allt lugnt, jag söker inget just nu. Jag vill vara själv. Jag försöker att älska mig själv och få lite mer självförtroende. Det är just nu viktigaste. Imorgon kommer vi åka, såg nu att det är fel med min band id, och kan inte fixa det. Jag behöver ny dosa. Det känns så jobbigt att åka igen dit och träffa Jennicas pappa. Jag hatar honom så mycket. Jag vill inte träffa honom. Men måste göra det. Nu ska ta det lugnt hemma och ska sova tidigt, för att vi ska åka imorgon redan vid kl 6 tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0