Tiden att vara själv

Det är lördag och sitter på soffa, kollar filmen.
Idag var ute med Jennica och handlade lite hem grejerna. Hon fick ny tunn jacka, jag köpte matta hem o fixade gardiner. De funkar med skulle vara finare om skulle ha en krok mellan. Just nu ser det ut helt ok.
Jag köpte till Jennica även bordslampa. Det behövde hon mest.
Det har varit ganska jobbigt just de sista dagarna att blev tvungen att radera FB och messanger appen. Nu har varit utan snart en hel dag. Det ä jobbigt men måste dra ner att använda FB. Jag tror inte heller att han skulle skriva mig själv. Just nu känner att det har gått över gränsen med honom och känner att börjar bli småkär i honom. Jag har inte sagt honom men det är så himla jobbigt. Jag vill hela tiden skriva med honom. Det ä bättre att hålla avstånd från honom lite.
Imorgon kommer jag jobba o på måndag också. Sen ä jag ledig i tre dagar. Jag försöker att inte använda Fb tills tisdag, det ä min plan. Jag måste försöka att vara utan, vill se om någon saknar mig där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0