Trött Tiina

Jag är trött men vill inte sova än. Igår var jag uppe länge och sov helt ok, vaknade vid klockan 9 tiden. Jennica hade en kompis över natten och de sov på soffan o jag i hennes sängen.
Det går allt som vanligt. Det händer mycket i Ronneby nuförtiden och bara ville skriva till D att han har tur. O skrev -hoppas det går bra med honom. Han svarade senare nu på kvällen. Jag förstod inte helt ibörjan men sen skrev att han kommer upp igen... jag svarade och frågade om det hänt någonting o att finns här om han vill prata. Han läste inte den sista. Det har hänt någonting, vet inte helt säkert än men först tänkte om han har gjort slut med sin flickvän. Sen kollade deras FB sida och det stod inte kvar deras förhållande. Det kanske är inte alls så som jag tänker. Jag vet inte än och kanske han vill inte alls prata om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0