En blåsig fredag

Jag kunde inte sova nästan hela natten, det blåste då mycket. Till jobbet promenerade jag, var rädd att cykla. Efter jobbet gick och fixade mina ögonbryn. Nu känns de lite fräschare ut. Jag fixade maten och är ensamma just nu, Jennica gick till skolan att träna lite gymnastik. Men vet att hon kommer snart hem för att det är blåsigt ute. Nu vet inte jag om ska jobba nästa veckan, hoppas att jag kan jobba. Jag måste få jobba än ta a- kassa, det är för lite pengar bara. Igår körde Jennica till träning och körde vilse att vi kom försent, jag var så arg i bilen och skrek. Det blev för mycket. Till sist var bensin slut att fick åka och tanka lite. Där gick mina 200kr som tänkte att kan göra något kul med Jennica. Nu är allt pengar slut igen, och vet inte om kommer klara mig. Mamma skickar kanske nästa veckan, hoppas jag. Jag räknar varje krona nu. Det känns så tufft, att vara ensamma. Nu lämnade igen HP och Tinder. Nej, jag vill inte mer att träffa därifrån. Och denna killen är också borta, han svarade inte tillbaka. Jag börjar tänka att han träffade denna tjej nu och vill inte säga till mig kanske. Jag vet inte. Men nu måste bara släppa alla killar och leva själv, måste hitta mig själv, och älska sig själv. Jag tänker för mycket på killarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0