En helt ledig vecka från jobbet

Den vecka är jag helt ledig nu och det känns så himla tråkigt att vara hemma. Men har ju mina sakerna att göra. Igår fick även sms att kan hämta min bok från bibblan, men tänkte hämta imorgon eller när har läst klart en bok. Det var boken som vill läsa, men lånade andra böckerna. Nu har jag mer börjat tänka hur vill att det ska vara hemma. Det behövs köpa så mycket nu, men kommer köpa sakta sakerna nu. Just nu tänkte köpa kanske småsakerna , och när har råd då kan köpa de större sakerna. Jag har inte råd att köpa allt nu, jag behöver sängen men kan inte köpa den nu. Jag räknar nu allt vilka räkningar är viktigaste. Nu betalar min bensinräkningen som bara växer och växer, det är ränta som växer och har också klarna uppe redan till tretusen, det vill också betala nu snabbt. Men jobbar inte så mycket och viktigaste är hyra och mat på bordet. Det känns mer och mer att hitta någon men jag försöker att inte söka någon själv. Jag måste tänka just på mig själv. Den kille skriver med mig, men vi är bara vänner. Det är han som brukar skriva mest till mig, jag vill inte själv att skriva. Och så den kille som jobbar i Stockholm, han har inte hört av sig inget om vi kommer att ses eller inte. Jag kommer inte att skriva honom själv, han vet att jag är där. Om han vill träffa mig då kan han själv kontakta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0