En hemmadag

...med Jennica, som blev magsjuk igår. Nu stannar hon hemma resten av veckan. Hon mår bättre nu men hoppas att imorgon hon är helt frisk för att imorgon vi ska åka. Det känns bra att åka igen, att köra bil är inte så rolig bara. Idag fick jag lön och började betala räkningar och det börjar kännas ganska tufft. Jag tänker köpa denna månaden något hemma, funderade att köpa en hylla att ställa böckerna. Jag måste ta det sakta när jag köper, ta lite i taget. Samt kommer jag snart att beställa sängen, jag kan inte vara utan sängen och kommer ställa den i vardagsrummet men kommer dela det om hittar någon lösning bara. Tänkte köpa inte det största och inte den minsta, tänkte beställa 140cm eller 120 cm bredd. Det räcker till mig. Det måste jag köpa på kredit men kollar upp om jag kan via Mio, där kan man köpa utan ränta. Just nu tänker inte beställa utan vill helst att de är klara där ute med allt. Det blir svårt att bära in allt annars. Jag skiter i alla killar just nu. Jag skriver bara med den kille som bor i Värnamö och han vill träffa mig... och vi planerar att ses nån helg. Men det kanske kommer inte hända heller, det vet inte vi än. Han skrev igår att han kommer träffa denna tjej. Han skickade blommor till henne...det betyder att han är intresserad av henne mer än mig. Men skrev också att tjejen har inte visat någon intresse och han skrev att de ska gå ut tillsammans att kanske det blir något mellan de. Jag får inte börja hoppas för mycket med honom nu, vi kan träffas och sen se vad det blir. Nu ska fixa maten, jag provade blåbär i håret och det funkade inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0