En jobbig dag

Det började med skrik på Jennica....jag klarade inte mer...jag orkade inte hennes gnällande. Hon hade ont på läpparna och sa att hon ska inte gå till skolan att hennes läppar är svullna. Jag vet inte hur det blev svullna, jag vet inte vad hon gör med de. Men det var inte alls så illa som hon trodde. Men efter skolan ska gå med henne till apoteket och köpa någon salva som hon kommer att smörja. Jag måste lära mig att stoppa den innan jag blir så mycket arg på henne. Hon gör mig så arg....det är så svårt med henne. Jag vet inte hur länge kommer jag orka men måste kämpa med henne. Det är varit nu jobbigare när vi flyttade, jag får inte vara utan henne, hon är överallt. Men det var jag som bestämde att flytta...eller det var hennes pappa som berättade att han kommer flytta från Sverige och nu sitter jag här och väntar när kommer han flytta. Just nu ser det inte alls ut att han planerar att flytta. Jag pratar inte med honom alls, bara skriver. På fredag kommer vi åka och på söndag åker redan tillbaka. Det är en lång resa, och jag tänker inte prata med honom bara lämna Jennica och hämta. Jag bryr inte om honom, han har gjort sitt och jag vet inte om kommer förlåta en dag vad han gjort med mig. Jag börjar släppa allt just nu, jag stängde av HP. Jag vill inte just nu börja träffa någon mer på nätete. Jag skriver bara med en kille. Vi skriver bara, inget mer. Vi vet inte om vi kommer någon gång att träffas. Han har inte varit singel så länge och har förstått att han går genom mycket med sin x och han söker inget seriöst nu på en gång. Det känns bara så lätt att skriva med honom. Han skriver ganska mycket själv och jag låter att vara det så. Snart ska till Jennicas skola, har möte med hennes lärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0