En lång ledighet

Nu kommer jag vara ledig en hel vecka, kanske. Det blir lite tråkigt men hittar alltid att göra något. Nu pausade HP, och försöker vara borta därifrån. Det finns ingen mer att dejta därifrån. Det är bättre att vara själv och må bra. Idag ska Jennica börja träning och snart ska vi åka. Hon är mycket i data och på paddan, men har börjat dra ner tiden, hur länge hon kan använda. Det känns bra att hon kan äntligen börja sin träningen, jag är så glad att hon fick plats nu. Nästa vecka kommer min lön, och kommer försöka räkna vad gör jag, och försöker hålla mig att inte köpa för mycket. Just nu vill betala av bensin räkninger, som är säkert över 3000kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0