En till ledsen dag

En till ledsen dag har jag haft. Jag är så känslig att gråter så lätt idag. Det är många tankar just nu. Idag hände den olycka med båten för 22 år sen, jag har min minne från båten. Min resa för tre månader tidigare. Resan som förändrade hela mitt liv. Idag fick veta via FB att bror har blivit förra årets bästa föredag i Tartu. Att det går så bra med honom hemma och här lever jag o sitter o gråter över mitt liv. Ensammaste i hela världen. Tårarna rinner bara. Vi åker till Stockholm och vill inte mer lämna Lisa till Jonas. Jag kan inte mer fråga hans hjälp, det kan inte jag göra. Jag klarar inte träffa honom mer, det gör ont när jag tänker på honom. Måste gå vidare med mitt liv utan honom.
Och nu den kille, han skrev inte tillbaka igår. Jag vet inte varför. Jag vill inte skriva honom igen. Kanske träffade han denna tjejen nu. Jag kan vänta i några dagar och om han inte skriver tillbaka då måste lämna ifred honom.
Igen provar jag Tinder, varför hamnar jag igen där. Jag vill inte vara där men vill träffa någon nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0