En trött och ledsen mamma

Jag känner mig trött och ledsen just nu för allt som händer i mitt liv. Idag jobbade jag och på jobbet hade gråt i halsen, det gör så ont just nu i min själ. Jag vet inte mer hur ska jag kunna klara allt detta just nu. Det är jobbigt,med min x, jag hatar honom så himla mycket just nu. Jag vill inte mer att träffa honom , ja vill inte mer att läsa hans meddelande, jag vill inte höra någonting av honom. Det är blivit nu för mycket. Imorgon ska ringa till familjerätten och kollar om det finns möjlighet att komma kontakt med de. Jag kommer berätta allt min situationen från början tills nu. Jag börjar känna mig själv mer och mer nere. Men måste vara stark för Jennica. Jag måste kämpa för henne. Det är tufft med henne, men bara bita ihop och hålla sig stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0