Ensamma hemma

Det är fredag och är ensamma just nu. Jennica är i skolan och kommer hem efter skolan. Jag ska börja gå ut snart, måste åka och handla lite. Men tvättade håret och väntar när de har torkat. Det känns mer och mer just nu att vill träffa någon snart, jag känner mig så ensamt just nu men samtidigt är jag rädd att släppa in någon. Den kille som bor i Värmanö har öppnat sig lite för mig och skriver så öppet med mig nu. Jag hann inte skriva så mycket med honom just nu att hur ska vi träffas. Kanske måste vänta med detta lite om vi vill ses. Jag vill inte att Jennica ska vara med när jag kommer träffa honom. Det känns för mycket om hon ser att träffar olika killar. Det betyder inte att kommer bli ihop med honom. Man kan ju ses bara. Nu började jag sticka ny tröja till mig själv. Det finns mindre jobba nu och kommer vara hemma ibland många dagarna nu att har tid för det. Och kommer sticka nya strumpor också nu snart. Extra pengar är alltid bra att ha. Nu måste börja sälja även lite Jennicas kläderna och sakerna. Det räcker inte med pengar för allt, men nu denna månaden tänkte betala av bensinräkningen. Det är redan tretusen, men det växer vidare hela tiden med ränta. Samt har på kredit skrivbord och klösträd som betalar.Plus lån. Nästa vecka har jag tid då kommer att söka nytt jobb också. Idag hann städa och tvätta allt tvätt men inte torka. Det torktumlare är så dålig att torka och skåp är inte bättre heller. Nu har jag två ikea pasar fullt med blöt tvätt. Det kommer ta minst två dagar att torka allt nu. Jag hatar tvättstuga, att tvätta där nere. Om två veckor kommer vi åka igen till Stockholm. Just nu ser det inte ut lovande att kommer träffa den kille där. Och har inte hunnit prata med den andra killen heller. Men han ska ha sina söner hos honom när vi ska åka. Imorgon är det jobb men nästa vecka kommer vara ledig i 4 dagar. Jag tänkte att gå till stan och låna någon bok nu kanske att läsa. Jag älskar att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0