Hemma idag

Idag var jag hemma nästan hela dagen men var ute i stan lite. Jag köpte nya solglasögon, ny ekologisk nagellack, jag ville köpa även ny mascara men fanns inte på Åhlens, ville köpa une, de har 50 % rea på allt. Nu hoppas att kanske finns i Stockholm. Nästan om en vecka kommer vi åka. Igår var på skype med denna kille som skulle träffa nu men han vet inte än om han kan träffas eller inte. Så vet inte alls vad ska göra nu om kommer inte träffa honom. Jag börjar känna just nu mer och mer att vill inte träffa någon, jag känner att det är inte dags för mig. Jag kan skriva med några men att träffa då vill jag träffa någon jag har hopp med. Det gör mig bara just nu bara besviken hela tiden. Just när man skriver med någon och börjar hoppas igen för mycket. Idag fick sms att kan jobba imorgon. Det behöver jag för att jag jobbar inte nästa vecka, skulle jobbat tre dagar med nu igår kollade och stod inget. Jennica har börjat att hjälpa till hemma lite, hon diskar hemma. Det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0