Hösten

Nu känns det mer höst ute och jag känner mig mer och mer nere. Jag vet inte varför men känner mig ganska ensamt. Bilen ...om en månad har jag besiktning och är så rädd att de hittar något fel o måste fixa det. Det vet inte jag än. Jag vill att det ska vara över bara.
Nu orkar inte jag mer att vänta att Jennicas pappa ska svara. Jag ska ringa honom ikväll och prata med honom, vet att det blir jobbigt. Han måste själv börja inse att han måste ta sitt ansvar när jag frågar honom om han fått schema. Hur svårt är det att svara. Jag måste ansöka ledigt varje gång jag " måste" åka dit. Jag vill inte åka dit men har ingen val. Skit hur jag hatar honom. Och nu när ringer då kommer jag inte låta så snäll som alltid är.
Jag måste vara stark nu att inte visa sin svaghet..
Jag saknar någon ...jag börjar sakna Jonas...vet inte varför honom. Vi åker till Stockholm och tänker inte mer fråga honom att vara kattvakt. Jag kan inte fråga honom, inte heller om bilen inte heller be hjälp att byta däck. Jag kan inte träffa honom mer.
Jag vill träffa någon vill bli någon tillsammans... men vet inte när kommer träffa någon bara såhär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0