Hösten kommer

Det känns mer och mer nu att hösten är på väg. Jag brukar inte gilla den så mycket men nu känns det fint.För att känner mig hittat hem. Det är så lugnt här och man kan njuta livet lite mer. Idag är jag ledig och försöker ta en sak i taget men just nu känner att vill fixa allt på en gång. Planen var att fixa gardinerna i köket. Nu fixade de , bara att sätta upp de fint. Men tänkte först att tvätta fönster också rent och städa undan sakerna lite. Sen har jag mycket annat att göra men tar det om jag hinner idag. Nu måste handla också idag. Jag fick sms om kan jobba imorgon, och det kan jag såklart. Jag behöver nu jobba så mycket jag bara kan. En viktig sak just nu har jag, att inte köpa mer grejerna,,, det måste vara stopp. Jag köper och beställer på kredit och det kostar extra ränta och det är hög. Jag tänkte imorse beställa klocka till vardagsrummet men kostar ca 400kr men kan leva utan det,, viktigaste har att betala istället de kredit som jag har kvar. Jag känner att jag betalar bara på ränta inte mina skulder. Samt måste börja köpa till Jennica kläderna och även skor. Men har inte råd för det. Igår tänkte inte skriva till denna kille, det gjorde inte jag, jag raderade själv meddelande bort men sen helt plötsligt skrev han. Nu tänker jag varför skriver han mig och det känns att han är lite intresserad av mig kanske. Jag vet inte ju helt säkert. Men måste själv ta det lugnt nu att inte börja hoppas för mycket med honom. Nu ska fortsätta att fixa hemma. Måste städa här och flytta sakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0