Hösten

Nu är det september och det känn lite höst i luften. Jag gillar inte så mycket höst, och det kommer inte jag gilla nu i år. För att har bilen och det blir inte så lätt, att ta hand om det under höst och vinter. Sen har jag i november besiktning, jag är så orolig för bilen. Det kommer vara min första besiktningen nu. Men det går säkert bra. Nu kommer jag åka via Jönköping och skulle träffat en kille på vägen, men känner just nu att kommer inte träffa honom för att jag har Jennica. Det skulle vara lättare om jag är utan henne. Jag vill inte att hon kommer se mig att träffa olika killar. Nu tänkte skriva med den killen hur jag tänker, men jag är helt säker att han kommer förstå det. Det vet jag inte om vi kommer att ses någon annan gång. Jag har inte än sagt honom men tänkte ta upp det med honom nu. Imorgon är jag ledig men måste städa hemma och tvätta och sen handla. Helgen kommer jag jobba och Jennica kommer vara ensamma. På lördag planerar jag ta en lång löprunda efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0