Måste fixa jobbet

Nu känner jag mer och mer stressad om mitt jobb, jag måste hitta någon annan jobb nu, och det kommer jag klara. Idag ska till Ams och flytta mina ärenden hit. Och ska fråga om mina kurs, vart ska jag lägga de in. Sen har kontaktat även csn att få betala mindre lån, och fick beviljat, och fått svar att har betalat nu hela året. Skönt att slippa betala en extra nu när det blir dufft. Men tänkte nu att ansöka att betala varje månad kanske, men det blir då lite dyrare. Men inte så mycket. Samt ansökte en lån, men tror inte att få det beviljat. Jag vill betala va mina krediter och sen lån som har kvar. Men kan hända att det blir hög ränta på det. Men har inte skrivit under om det kommer bli något. Sen beställde nya gardiner och stången, jag måste ha gardiner nu när det blir kallare och det blir lite finare hemma också. Jag tänkte nu att börja köpa lite grejerna i taget. Jag kan inte köpa allt på en månad, men varje månad en sak kan jag fixa. Det känns lite tråkigt just nu hemma. Samt försöker sälja soffbordet och tänkte även sälja cd filmer kanske. Lite pengar är alltid välkommen. Jag ringde till familjerätten men kan inte vänta på kö , väntade ca 10 min sen ger upp. Jennica är i skolan, hon var helt ok idag. Ingen bråk och var glad att gå till skolan. Hon kan gå själv till skolan nu och jag är så glad för hennes skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0