Vad händer...

Vad är det som händer med mig...
Jag vet inte varför det måste hända med mig. För några dagar sen började jag skriva med en kille som bor härifrån ca 1,5 timma med bilen. Igår erkände han att han är fundersam om avstånd att jag bor förlängt annars skulle han vilja träffas. ...sen önskade mig lycka till o hoppas att jag hittar min prins. Efter det meddelandet blev jag bara så besviken o ledsen. Såklart tog jag bort mig från Tinder igen. Jag kan inte mer, det händer hela tiden med mig. Jag börjar bli intresserad av någon och sen kommer jag läsa sånt meddelande. Det går inte vidare om jag hela tiden måste bli ledsen. Jag har bara den möjlighet att träffa någon på nätet, jag kan inte träffa någon ute, jag har inte den tid över. Jag vill så gärna att träffa någon nu..men börjar tappa allt hopp just nu.
Jag skriver med en annan kille men det är bara vänskap mellan oss. Han vill träffa mig o vi har pratar om det att ses snart. Men känner att det blir inte med honom heller. Han har berättat om någon tjej via jobbet, han har skickat även blommor till henne o skrev att de kommer gå ut tillsammans. Jag vill inte stå på vägen. Kanske är det bättre att hålla även borta från honom....och vara vara själv. Jag känner bara att det blir för mycket, mycket med x ockdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0