3.aprill

Idag jobbade jag, det var mycket jobb. När slutade jag fick frågan om vill jobba på onsdag och komma tidigare att kan göra listorna med chefen. Svarade såklart " ja`". Nu ska jobba på onsdag. I natten kunde inte alls sova, vaken vid klockan två-tre. Jag började läsa igår min blogg och det allt gjorde så ont. Jag har skrivit mitt liv, mina känslorna, mina tankar snart i sex år. Det känns så jobbigt att gå tillbaka i tiden, hur jag mådde då och hur mår jag nu. Jag känner fortfarande upp och ner mitt liv, det känns ibland bara så tomt, jag saknar någon bredvid mig. Det är svårt att vara ensamma med J, och ibland det går över J, när jag mår så dåligt. J kom också hem nu och hon kom direkt till mig, pratade lite och nu är hon igen i sitt rum. Jag vet inte hur ska jag vara med henne, jag klarar inte snart. jag vill vara själv, utan att hon kommer till mig. Jag är säker att hon såg mig igår när jag gråt. Hon är hela tiden så hungrig, hon äter upp allt vad hon bara hittar. Hon äter dåligt i skolan, för att hon inte tycker maten i skolan. Och hennes beteende, det är så jobbigt. Jag hoppas att senast nästa måndag är hon hos pappa, jag vet inte än, x har inte skickat någon meddelande än. Men vill helst skicka iväg henne redan under helgen, men det kostar en hel del. På onsdag hoppas att får pengar då kan boka biljett. Kanske kommer det bli med sas, såg att de hade också biljetterna. Jag tänkte gå ut och ta en löprunda snart genom staden. Sitter hemma,ätit maten och gråtit igen, jag läste min blogg, men orkade bara en eller två månader att läsa. Det är mycket att läsa om vill läsa nu allt. Det känns konstigt att läsa den första året, hur dåligt jag mådde då, att jag höll allt i mig. Det känns för mycket att jag raderade igen fb och messanger i mobilen, hur länge kan hålla denna gången. Kommer det någon att se att jag är borta, att inga inlägg...Det känns så störande att vara hela tiden på FB. Imorgon ska ta mina samtal, och sen ska börja med nästa kursdelen- mat. Onsdag ska jobba, och hoppas att få pengar redan på onsdag. Igår tänkte jag när han svarade ingen tillbaka, D, då tänkte han vill inte mer att ses. Det vet inte jag, och han vill inte mer ha kontakt med mig eller sånt. Imorse han tryckte "älska" knappen på min inlägg. Nu på kvällen frågade honom om han minns om det första däcken var vänster bak. Han svarade" ja". Jag skrev tillbaka bara att bra då har markerad rätt, tack vännen. Jag var i dator bara en liten stund men ska stänga av igen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0