8. aprill

Jag jobbade idag, det har varit en tuff dag att jobba. Igår var en hemsk dag....det var terrorattack i Stockholm...en lastbil körde på folk i stan...Jag hörde först om det när jobbade på Ica, en kund berättade med fattade inget då. Sen när slutade då förstod och läste mer om det, ville bara åka hem till J. Alla mina vänner var ok, men jag är själv så chockad fortfarande. Jennica skulle åkt igår till Stockholm, jag är så glad att vi bokade inte biljetterna igår. Det gör ont i hjärta med detta som hände..att det kom till Stockholm. Det gick bra igår, tyckte jag. I början var bara lite stressigt. Och en av butikschef var så söt och trevlig, hela tiden tittade på mig och visade tummen upp. Jag hoppas att jag klarade med min uppdraget nu och de blev nöjda. Igår fick sms av x att vi kan ses halva vägen, och på måndag kommer vi ses i Jönköping och efter det kommer jag bli fotad av en vän som är fotograf. Det blir bra att bli fotad, skriver med honom hur ska jag göra. Vilka kläderna jag ska ha. Jag hittade min bröllopsklänningen som kan ha, visade den till honom nu också. Han sa att ok det kan jag ha. Jag skrev till D, men han skriver inte tillbaka. Imorse läste i tidningen om Verkö striden, att det är över och vet att D var emot det allt, att de ska börja bygga där. Jag skrev honom bara, hur mår du och att läste om Verkö i tidningen. Men fick inget svar tillbaka. Jag vill inte skriva honom nu igen. Jag vet inte men känner att han är inte ok, vill inte skriva med mig. Det har hänt någonting. Men låter honom vara just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0