9. aprill

Hemma efter jobbet, äntligen är det jobbiga veckan slut. Igår var jag så nere, jag gråt så mycket. Att skrev honom igen. Hoppas du mår bättre än jag, fick svar -tack men orkar inte prata just nu. Skickade hjärta och kram och han svarade med stor hjärta tillbaka...och han reagerade på mina inlägg. Nu vet att han är inte ok heller. Men skriver inte honom just nu igen. Jag vet inte än vilken tid ska lämna J till hennes pappa, han skrev att han ska byta sommardäck och sen ska köra till Jönköping. Klockan 17 ska träffa min vän som ska fotografera mig. Nu såg att det kan bli regn. Och har hittat en klänning som kan ha på mig. Jag vet inte hur det allt ska bli nu. Det blir en jobbig dag, vakna redan kl 7, tvätta kläderna, tvätta bilen, sen ska åka kanske vid lunchtiden. Jag vet inte hur ska sminka mig, men det ska jag göra. Jag vill se ut fin, och ska duscha nu ikväll och ska försöka locka håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0