Äntligen jobba

I morse fick sms om kan jobba idag och såklart kunde jag. Det känns bra att komma igen till jobbet efter det tråkigheten. Allt känns så himla jobbig igen. Jag måste förändra mig och komma ut i min negativt beteende och tänkande. Jag känner att det fortsätter med mig hela livet nu, om kan inte börja tänka mer positivt. Just nu känner mig mest dum i huvudet när tänker jag på D. Jag känner mig att jag har de känslorna som kan inte släppa iväg, ser honom överallt och tänker på honom. Och kollar hela tiden honom på FB. Nu såg att han reagerade sin x flickvän profilbilden, men vet inte om han gjorde det tidigare eller nyligen, menar efter det när de gjorde slut. Jag måste sluta att tänka på honom, jag måste glömma allt med honom, vi är bara vänner , inget mer. Om han skulle vilja träffa mig då skulle han svarat på min meddelande men det gjorde inte han. Jag måste bara bita ihop och sluta tänka på honom för mycket. Det är bättre för båda, om kommer att skriva eller fråga honom för mycket då kommer han kanske att undvika mig helt. Andra största problem har jag...min FB. Jag är helt kopplad dit, kan inte vara utan det , hela tiden. Jag har försökt nu att inte vara så aktiv där, men just nu det går inte alls vidare. Idag fyra inlägg. Ändrade nu även min profilbild och omslagsbild. Jag måste stoppa det själv, det stör för mycket mitt liv just nu. Idag har jag försökt att vara med J mycket nu och inte bara låtit henne vara själv. Igår hämtade henne, det gick bra. Hon klarade resa ensam och var så nöjd själv. Två första steg att förändra sig själv - släppa D och vara inte så aktiv på FB. Om två veckor kommer jag fylla år...nu tänker på det nu hela tiden...kommer D gratta mig...det får vi se nu när har fyllt år. Nu ska stänga av data,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0