En lång dag

Idag började jobba redan klockan 17 tiden. Jag lärde mig göra städlistorna, det var svårt ibörjan men kommer säkert att lära mig. Imorgon är jag ledig och bokade tvättstugan. Jag måste tvätta nu innan ska skicka J iväg. Men vet inte hur och när. Det blir dyrt att skicka henne iväg. Hon kommer inte vilja att åka själv med bus ensam, det tror inte jag. På fredag ska åka till Öland, ringde igen till butiken och allt har kommit fram nu. Det blir roligt att jobba igen med detta. Imorgon ska hämta bilen, lämnade igår, hoppas att gubben hinner fixa startmotorn också nu. Pengar till bilen istället att ha själv. Nu har J en tjejkompis på besök, hon skulle gått till henne istället. Men har ingen bil, att hämta henne sen. Men de kan leka på fredag efter skolan, för att kommer hem efter klockan 19 tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0