En regnig dag

Nu är det regn ute, men måste ta mig ut att handla maten hem.Jag tänkte gå till Lidl. Idag är hemma som vanligt, inget jobb. Jag tror inte att ska jobba denna vecka. Det är lite tråkigt att vara hemma nu. Men har inget annat att göra. Igår pratade med x och de ska åka redan imorgon till Finland och kommer tillbaka på söndag. Och sägen han så att han kommer inte köra henne tillbaka. Att flyg eller buss, nu kollade flyg, det kostar max 800kr, tänkte dela kostnader nu, och skrev till x, och väntar vad kommer han svara nu. Jag tror inte att J kommer klara att åka med buss tillbaka nu. Det är för lång resa för henne. Jag vet inte vad kommer han svara. En hel vecka har jag för mig och vet inte vd ska göra, ska gå ut då försvinner pengar. Vill göra något. Träffa någon...försökte D , men han förstod inte igår med mina meddelanden. Han skrev inte tillbaka när frågade om han vill att ska lära honom den rätt som laggade honom när han var på besök. Nu frågade även om han kan ge recept för soppan men han svarade inget. Det vill inte han ge. Nu lämnade honom ifred. Och där kom han igen, denna kille som skulle träffats. Han lämnar inte mig ifred. Igen kom han skriva med mig, han fattar inte fortfarande. Igen frågade om vi kan ses under veckan. Jag svarade att är uppdagen hela veckan. Han bara fortsätter, jag svarade inget tillbaka. Jag kommer att blocka bort honom snart om jag ser en till meddelande nu. X är helt sjuk...han jobbar på måndag..att boka flyg...kolla på tisdag. Jag svarade att hon har skolan på tisdag. Han fattar inte, han bryr inte om att J ska vara i skolan. Jag är så arg på honom just nu. Bara väntar vad han ska svara nu. Hur tänker han nu. Jag vill att hon ska hem på måndag. Bara andas och ta det lugnt....tänk positivt.... Nu måste ta min kurs igen, började läsa igår igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0