Jobb fredag

Idag fick jobba och övade att göra listorna och det gick helt ok. Imorgon ska jobba också. J är hos sin kompis och hon ska sova över, och imorgon ska gå till annan kompis. Och fick veta att ska jobba imorgon med. Nu måste ringa henne och prata. Att kommer köra henne till den kompis och sen hämta. Just nu den stunden är så nere...,men tar det lugnt att inte bryta ihop. Jag vara hela dagen utan FB men loggade in och kollade mina aviseringar bara och sen lite till. Sen såg att D ska till en nattklubb här, och nu ville också gå dit. Skickade meddelande till en tjejkompis om hon vill gå, men hon svarade att ah hon är för trött att orkar inte gå. Nu sitter jag här och tänker vet inte vad om honom. Nu måste jag vara stark bara att inte tänka på honom. Det är svårt med honom just nu. Jag måste släppa honom lite nu, han skulle hört av sig om han skulle viljat träffa mig. Det har han inte gjort och det är bättre att lämna honom i fred lite. Om han bara skulle veta men jag vet att han har redan förstått det att vill träffa honom igen och är intressserad av honom. Vi är vänner...inget mer nu. Och det är bättre att låta det vara,,, jag vill inte förstöra det vänskap som vi har. Nu är jag helt plank. Jag har ingen aning hur kommer jag kunna betala mina räkningar. Nu droppar bara in en räkning efter det andra. Jag vet inte hur klara mig. Jag måste nu jobba maj mycket, just nu bara tre dagar som är inbokad. Jag har de tre dagar i Växjö men har inte än tackat " ja" till alla, bara en "tackade ja". Jag vet inte vad ska göra. Om skulle kunna jobba mer nu i maj. Jag måste få in mer pengar nu, vet inte just nu hur mycket måste låna nu denna månad. ibörjan räknade bara tusen men det växer att nu skulle behöva minst tretusen låna. Jag vet inte hur. Jag börjar känna att går sönder snart. Ingen av min vän vet hur jag har det allt med ekonomi. Ingen, som vet att jag sms lånar nu. Vad kan mina vänner att göra. Jag frågar inte någons hjälp. Jag måste klara mig själv. Bara att bita ihop och tänka positivt. Men det är så svårt. Nu vill inte igen se FB, vill inte logga in igen. Och kolla hur det andra mina vänner har det. Inga inlägg nu av mig. Nu är frågan om någon( kanske D ) kommer se att jag är inte så aktiv nu, att blir man orolig nu eller bry om mig och fråga mig hur jag har det. Vi ska få se hur länge kan vara denna gången. Ah säkert att Daily kommer skriva snart. Nu ska se vad ska hitta på. Ensamma hemma, ska ringa till J- s kompis mamma snart. Nu är det kvällen. Jag frågade här på Fb en tjejkompis om hon ville följa med till klubb men hon var för trött efter jobbet. Sen skrev hon om jag ville gå till bio, Igår frågade henne om hon ville gå till bio. Hon skulle hört av sig. Nu chattade med henne och redan nästan bestämt att vi ska till bio, och sen ah nä hon hinner inte. Då sa ah ok, det är lugnt om hon inte hinner. Det var inte första gången, hon är alltid såhär. Att säger ibörjan jajaja och sen säger nej. Och sen kommer hon skriva, ah om vi ska ha kontakt med varandra att det är hon som mest gillar mina inlägg. Jag blev så förbannad för det men sa inte om det. Hur tänker hon, jag orkar inte gilla hela tiden hennes inlägg. Hon har varje dag ibland minst tio inlägg, och hela tiden selfie hit och dit. Hon känns lite konstig för mig och vet inte om vill ha henne som vän. Jag har verkligen försökt nu med FB, men igen lade upp en inlägg eller en bild med fina ord på en liten tjej. Jag tänkte igen att ah ska ta bort detta inlägg och när skulle göra det då kom D och gilla det inlägg. Jag såg att han hade en till ny tjej på FB. Jag tror inte att hon är ihop med denna tjej, annars han skulle inte ha nya tjejvänner. Jag vet inte men känns att han är lite vilse och vill bara vara runt. Eller söker han nu efter någon tjej, jag vet inte. Men ska inte fråga honom just nu mer att ses. Jag skrev honom och han svarade inte och det är paus just nu. Jag försöker att vara inte ofta på FB. Det börjar nu att komma lite mer jobb. I maj första vecka ska jobba tre dagar. Idag såg på en tjej som jobbar extra att även hon hade schema redan i maj. Och jag nästan ingenting. Jag är lite besviken men försöker inte tänka på det så mycket. Nu sitter hemma och tar det lugnt, har kvar lite vin att dricka och väntar när J ska ringa mig, måste prata med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0