Jobb lördag

Idag fick hoppa in och jobba i fyra timmar. Det känns bra att kunde jobba lite. Jag kollade när ska jag jobba mer, och såg att det blir då i åtta veckor i juli och i augusti bara att jobba ca 30 timmar i veckan. Men hoppas att innan dess kommer jobba som vanligt. Jag vet inte än hur det kommer vara nu i aprill eller i maj. Idag kom jag hem och såg D med bilen, i början såg han inte mig men sen vinkade till varandra, sen såg att han tittade tillbaka. Imorgon kommer han hjälpa mig att byta däck. Efter jobbet kom hem och tog J ut för lite promenad, hon varit inne hela dagen. Hennes kompis skulle komma hit att leka under dagen, men fick plötsligt att jobba, då ville inte hennes mamma släppa henne iväg när de skulle vara ensamma. Det förstod jag. Imorgon måste städa hemma, och sen byta däck. Jag tror inte att D har tid att lite prata och sitta med mig, vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0