Jobb

Denna vecka började med jobb, fick sms imorse. Jag visste det att få jobba idag och jobbade i åtta timmar. På onsdag och på torsdag ska jobba också nu denna vecka. Kanske någon dag till , hoppas jag. På onsdag har en möte med min chef, hon sa det idag. Men vad hon ska prata om det har inte jag någon aning. Kanske kommer prata bara om lön, tror jag det iallafall. Vad mer vill hon prata. Jag glömde nästan att hade tvätt idag men kom hem och började direkt, hinner inte tvätta allt ikväll nu, är helt slut. Imorse klockan sex var sist på FB, nu har hållit borta hela dagen och fortsätter med det. Jag såg att hade fått nu två aviseringar, men bryr inte om de, säkert inget så viktigt. Jag känner att vill inte ha kontakt med någon just nu, vill undvika allt just nu. Det känns för tufft, jag tänker på det som hände med J. Jag kan inte släppa det, vi pratade med varandra om det. Men finns mycket kvar att det skulle bli bättre och det skulle aldrig att upprepas. Nästa vecka...nästa torsdag kommer jag fylla år. Jag vill inte tänka på det alls, jag firar inte min födelsedag. Det finns ingen som skulle vilja fira med. Jag är ensam här... jag känner mig så ensamt .. det vill inte. Varje år önskar jag att kan träffa någon, vill träffa någon, vill vara kär i, vill ha någon bredvid mig. Men har ingen just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0