Långfredag

Nu är det påsk, jag är helt ensamma. Det känns så tomt men kommer överleva det. Igår blev jag lite besviken på D, på kvällen skrev honom igen ny meddelande- hoppas allt bra med honom, men känns att han är inte OK. Han svarade inget tillbaka. På morgonen skickade honom ny meddelande men önskade bara "glad påsk" och kram men hjärtan. Han tackade och önskade mig samma. Om han inte alls brytt om mig, han skulle inte önskat samma. Men gjorde det och det känns just nu lättnad för mig. Nu vill jag hålla borta mig från FB, de dagarna när jag är ensamma, vill inte ha kontakt med någon. Idag beställde ny smink, kostar ca trehundra. Jag skulle behöva inliner och sen nya ögonskuggorna, och hittade veganska som är bättre. Nu kommer betala för de när Mamma ska skicka pengar. Det blir min present. Igår bokade tid till frisören också, jag kommer att klippa kortare kanske. Bara frågar henne som klipper mina hår. Idag måste fixa min skolarbete nu, har ingen ork just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0