Påsk

Nu är det påsk, det regnar och jag är ensam. Jag saknar J, jag har inte fått prata med henne. Igår ringde hon och sa att hon snodde pappas mobil och att hon ringer senare när de är hemma, men hon ringde inte. Nu är hennes mobil avstängd och x svarar inte heller. Ikväll åker de till Finland. Jag vet inte hur ska jag får hem henne nu. Jag prata inte mer med x, nu ska han se till att hon ska vara hemma senast på tisdag. Idag ska fixa min mattema och ska läsa genom de sista och svara på frågorna. Sen ska börja fixa min påskmat, vegetarisk, hittade några recept också redan. Jag kommer att stanna hemma nu, ingen utgång, jag har ingen lust för det och råd. Bara låna igen pengar, varje månad. Jag vet inte hur länge jag måste fortsätta att sms låna nu. Jag får ofta samtal de som erbjuder olika lån, låg ränta osv men jag får inget nytt lån med låg ränta, jag får alltid det högsta ränta alltid. Jag hatar att ha de lån, betalar varje månad ca1600kr för lån. Jag har ingen bra inkomst. Jag tänker inte sälja bilen, det behöver jag när åker till x jobb nu oftare. Jag planerar att gå till frisören snart, innan jag fyller år. Igår fick tips via FB gruppen att passar med lugg och att lite kortare frisyr, nu kommer kanske klippa kortare, jag vet inte än om jag vågar det. Jag läste igår igen min blogg och kommit så långt när jag började träffa andra efter skilsmässan. Det känns så jobbigt att läsa det allt detta, jag sökte någon som kunde visa mig kärlek men de alla som träffade bara lekte med mig och använde mig som en leksak. Just nu känner jag inte alls att vill börja dejta någon via nätet, jag saknar någon bredvid mig men samtidigt är jag rädd att släppa in någon ny och bli sårad igen. Jag har någon som jag vill träffa men vi är bara vänner. Nu försöker igen med detta att undvika FB, men det går inte så bra. Jag lade en inlägg men tog bort det redan. Jag försöker att inte logga in nu. Men ser när får avisering då loggar in alltid. Ikväll ska delta en healing via FB, det kommer vara varje kväll under påsk. Jag har aldrig varit med detta, såg detta evanemang via D, han ska också delta. Han såg säkert att jag var intresserad av det. Precis hade denna healing, bara satte på musik och lade mig ner på soffa, och slappnade av...och det kom. Så konstigt kändes det, först fick i ögonen, allt blev mörkt och började darra i ansikte och sen kände i mina ben. Jag var i början tveksam men nu vet att det funkar även på mig. Ah skrev till D, han var med på denna event men vet inte om han kommer svara nu tillbaka. Jag känner mig så konstigt fortfarande. Idag hann jag även springa en löprunda, det kändes så bra att bara komma ut hemifrån. Jag orkade inte gå genom allt texten nu idag, ska försöka läsa imorgon och skriva. Nu ska ta det lugnt bara, det är jobbigt att vara helt ensamma nu de dagarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0