Sista dagarna

Sista dagarna utan J. Igår ringde hon och hon berättade att hon fick ny mobilen, i phone 6. Hon mår bra men sa att det är kallt där men hon fryser inte. Senare fick meddelande av x om kan boka flyg till J, att det kostar ca 700kr. Jag svarade att varför han inte bokade själv och man måste ringa och boka biljetten, att han kan ringa och boka på måndag om de är öppet. Jag fattar inte hur han tänker, nu kan han själv betala hela hennes resa. Han fick chans när jag kollade upp alla pris, men det passade inte för honom. Jag tänker inte dela nu hennes resa. Hur dum kan han vara. Jag blev så arg på honom nu. Jag hoppas att får hem henne nu på tisdag. Aldrig mer att låter henne åka utan att vi har fixat hennes resa nu. Idag är det lördag och var länge i sängen, tänkte åka till ÖoB och handla lite, sen ska till Willys också, köpa lite gott att äta. Det är kallt ute lite och hoppas att kan köra bilen, att det är inte så hal. De sista dagarna ska vara bara hemma som vanligt, skulle gått ut kanske om skulle hittat någon som skulle följd med. Men har ingen här. Jag försökt att undvika FB men det går inte, jag måste själv vara lite mer starkare att inte vara aktiv och inte logga in så ofta. Idag lagt två inlägg men de är viktiga budskap som det känns att dela vidare nu. Nu ska försöka att inte logga in, klarar jag hela dagen. Jag kan försöka det. Nu var idag på öb och handlade vad behövde handla, sen kom hem och åt lite sen gick till stan. Jag kände att måste komma ut hemifrån, var bara i biblan tog en bild vid fisken, med alla blommorna. Det regnade och blev helt blött och läste lite en bok som lånade. Nu såg att en tjejkompis på FB skickade meddelande och frågade om var ute igår, sen hade hon kommenterat ett foto och skrev att kom till henne att umgås. Jag vet inte om skulle våga gå till henne. För någon vecka sen hon frågade om vill dejta en kille, men sa direkt att nej. Kanske försöker hon nu att ska gå till henne och denna kille är hos henne. Jag svarade bara att var inte ute igår. Det finns ingen ställe här att gå ut, bara en nattklubb och där är det bara ungdomar. Jag vill gå ut men vet inte om skulle gå dit ut nu. Min ekonomi också är inte det bästa heller just nu. Jag vet inte, jag känner mig ganska ensamt och känner inte folk här heller så bra. Ska få se om vågar att gå ut hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0