Sista dagen i aprill

Nu är det över det jobbiga aprill och imorgon är det ny månad- maj. Min månad, det blir en bättre månad, det kommer bli förändringar jag ser emot. Det blir bättre nu, jag vet det redan nu, jag känner det. J har sin kompis fortfarande på besök, jag vet inte när hon ska gå hem. Det känns att hennes mamma vill inte att hon ska vara hemma nu kanske, träffade henne igår, och förstod att hon var arg på henne. Jag är snäll som säger att det är ok att hon är med J nu. Just nu slänger de ut nu, de åt lunch nu, annars de sitter bara inne. Jag var ute och tog en löprunda, det var varmt ute att blev trött så snabbt och orkade inte springa så mycket eller så snabbt nu. Hela tiden igen FB, bara kollar nu där in och ut, några inlägg men de är ganska bra inlägg som jag tyckte att är bra att dela med andra. Igår hade en inlägg och min vän D gillade det såklart. Jag undviker nu honom lite, men såg nu att han gillar ganska många inlägg just på sin x flickvän, men är osäker om de är ihop nu igen eller hon har gått vidare. Läste hennes sista inlägg och det var ganska känslig vad hon skrev. Men tar det lugnt med D, vi är vänner. Imorgon är det första maj och är ledig från jobbet. Ikväll är det valborg, vet inte om vi ska åka någonstans, vill åka och se brasa ikväll. Vi ska få se hur det blir nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0