Snart ny månad

Snart är aprill slut och det börjar maj. Jag hoppas då blir det varmare. Idag var J hos en kompis, hon kom hem nu klockan fem tiden. Jag jobbade idag, det var ok att kunna jobb. Nästa vecka ska jobba två dagar men hoppas att kan jobba några till dagar nu nästa vecka. Jag måste få ihop pengar att kunna betala alla räkningar. Idag loggade in till FB, bara kollade runt och gillade en väns inlägg. Det var allt. Nu håller igen borta där. Men kan jag det, när ser att fått avisering då loggar in igen direkt. Kanske är det bättre att ta paus nu i några dagar i rad, inte logga in eller prata med någon. Bara att vara själv. Snart ska lagga maten, vet inte vad ska fixa. Jennica kan få maten, men vad ska jag själv äta. Sen ska gå mer henne till Willys, handla lite mysmat och godis kanske. Idag , på morgonen när var på jobbet kom han igen. Denna kille skriva mig på viber.hej hur är läget, vad ska jag göra idag. Jag svarade bara att jobbar och inget mer. Jag fattar inte varför han kan inte lämna mig ifred. Jag kommer inte träffa honom, han bara kan inte ge upp. Han är så jobbigt bara. Jag svarar inte honom men han fortsätter bara. Snart kommer jag blockera bort honom på riktigt. Om 11 dagar kommer jag fylla år, jag försöker att inte tänka på det men det gör jag ju. Om den dagen skulle vara över, alla de FB grattishälsningar. Jag önskar att någon kan skicka mig istället blommor. Eller ringa eller skicka meddelande och fråga hur mår jag. Tiden går bara så snabbt.Just nu tänker jag hur kan fixa allt med mina räkningar. Jag vet inte om det kommer nu mer räkningar snart eller är det allt nu denna månaden. Nästa månad måste låna redan pengar att vara det säkra sidan. Sen måste se alla räkningar över, vilka måste betala nu direkt som är viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0