Äntligen är J hemma

J är hemma nu igen, det känns så konstig nu när hon är hemma. Men försöker mer att vara med henne och hitta på att göra sakerna tillsammans. Imorgon planerar vi åka till Öland. Jag tänkte att kontakta en estnisk familj där, jag träffade denna tjejen när var där och demade. Hon är trevlig och hennes barn också. J tyckte inte om ide och vill inte träffa någon. Då låter henne vara. Det känns såbra att kunna åka lite bort med henne och få njuta lite stranden. Men måste tvätta bilen innan vi ska åka, det är så dammig och smutsig. På tisdag har J tandläkartid, och efter det ska gå till stan med henne. Det blir en mamma -dotter dag. Nätdejting går inte vidare, denna kille har försvunnen helt nu. Jag har skrivit med några nya men inte hände inget. Igår skrev med en kille, han bor i Ronneby, och nu är även han borta. Jag tyckte om att skriva med honom. Han var första dagen där, men imorse var hans profil helt borta. Nu känner jag själv att kommer ta bort min konto också där. Jag ska inte börja söka någon så aktivt. Det känns jobbigare för mig när jag hela tiden är där och hoppas för mycket att träffa någon. Nu bakar vi lite bullar att ta med imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0