Det känns att det kommer bli bättre med allt ...

Nu har tagit nästa steg att förändra mitt liv. Största förändring är det nätdejting, att hitta någon. Jag har kommit i punkten att det är inte för mig, alltid är det samma visa när jag träffar någon på nätet blir jag det andra. Det finns inte där någon, det finns någon här ute att träffa. Äntligen raderade mitt konto på badoo, har kvar tinder men kommer radera även det snart. Jag kommer att må bättre när jag inte söker någon mer på nätet, det tar så mycket min energi just nu. Det finns viktigare än att hitta någon. Det kommer någon när det känns rätt tid. Igår var vi på Öland med J, hon var lite sur och ville inte alls simma. Jag simmade bara en gång. Det var fint att vara där vid stranden, tog fina bilderna. Idag har hon tandläkartid, efter det ska vara i stan med henne. Vi måste handla lite för henne, hon behöver nya underkläderna. På söndag kommer vi åka iväg , jag börjar känna så ledsen för det. Jag kommer bryta ihop när är i Estland, jag har inte varit där nu i 4 år. Jag känner mig skyldig , jag vet inte varför. Att inte kunnat åka oftare dit. Men det blir bra när är där och kan träffa min familj. Och kanske några vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0