Det var en ledig dag

...men inte alls som hade tänkt. Dagen började med tvätten kl 7 på morgonen. Sen städade , efteråt var ute och handlade lite mat hem, att äta under närmaste dagarna. Nu är J hemma och igen har en kompis här. Det börjar bli för mycket för mig nu om hon kommer bjuda hem varje dag någon från klassen. Det är kul för henne såklart men för mig är det som att vara barnvakt. Den vecka ska jobba i fyra dagar, på fredag ska vi åka till Stockholm. Jag vet inte än om kommer hinna fixa den liten grej i bilen. På lördag ska springa tjejmilen, jag måste ta det lugnt. Det känns tufft nu lite att har inte alls tränat så mycket. Ikväll ska ta en runda och sen tänkte på torsdag tar den sista runda. Helst vill inte gå och springa samma runda. På hp kom en man skriva som träffade mig när jag sprang, jag svarade inte tillbaka mer. Jag hoppas att kommer inte mer att träffa honom. I Stockholm kommer träffa en tjejkompis, som har inte träffat så länge nu. Nu har fixat J- s mobilen, hon kan använda den, men det funkar inte den som hon tappade i toaletten. Jag tänkte sälja den, men frågade x om han vill ha tillbaka den, och det vill han. Han svarade att han ska ta den till Pakistan...jag svarade inget tillbaka nu ...men börjar kännas att han planerar att åka igen. Nu vet inte om han ska ta igen J med eller inte. Jag vill inte träffa honom, vill leva mitt liv. Jag vet att snart kommer han fråga mig vad ska jag göra under julen, om har några planer. Då svarar honom någonting som stänger hans munnen. Jag hatar honom så mycket...vill att han försvinner redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0