En dag i taget

Jag tar en dag i taget..jag tänker inte så mycket för framtiden men det är svårt. Man måste planera sin tid. Idag jobbade jag och fick veta att efter sommarschema får jag visstidsanställning, vet inte än hur länge det ska vara. Men såg schema och det är mycket mer än vanligt brukar jag jobba. Det känns lättnad just nu, men måste prioritera de viktigaste just nu. Jag vill betala av min krediter nu, klarna och för bensin. De är höga ränta. Om de är betald är det lite grann lättare med allt annat. Igår hann gå till verkstaden och kubben ska kolla på fredag att beställa den lite grej att fixa handsflacket. Det går att fixa, nu hoppas att det finns här i Karlskrona den liten del. Idag kom hem och såg nära hemma köra D förbi, han såg inte mig, jag vinkade. Eller ville inte se mig, det vet inte jag. Det känns tufft fortfarande med honom när tänker på honom eller se på FB. Han är inte mer så aktiv där. Även jag försöker undvika mer och mer FB. Igår kväll var senast online, tänkte vara utan nu närmaste dagarna, inte logga in där. Om det kommer någon viktig meddelande sen svarar jag. Redan på söndag kommer vi resa till Estland, det blir lång resa, och kommer vara helt slut sen. Det känns bra att komma bort härifrån , inte tänka på att lagga maten , städa. Katterna får sin mat av en arbetskollega nu. Igår var med J i stan, handlade lite kläderna och ny bikini till henne, hon provade hemma. Hon ville inte visa mig, men sa att hon ska visa. Jag fick nästan chock när såg henne. Hon har blivit så " mullig" jag vet att hennes bröst växer men inte lår och mage. Jag sa inget till henne såklart. Hon var inte såhär innan hon åkte till pappa. Hon blev hos pappa så mullig. Jag blev orolig och vet inte vad ska göra nu., hon kanske förstår det själv och måste börja se att röra sig mer och se vad hon stoppar i munnen. Det kan bli jobbigare för henne nu när skolan börjar. jag är så rädd att andra kommer säga till henne något. Men måste ha kolla på henne extra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0