En sista vecka kvar

En vecka till utan J, det har gått för snabbt. Jag har mest av tiden bara jobbat,inget gjort. En dag var i Kalmar, det var så skönt att vara iväg och dansa. Det blir bara jobb nu, men är ledig under helg och vet inte vad ska jag göra. På lördag tänkte gå till stan kanske, vet inte än. Om är ensamma är det tråkigt men tänkte gå kolla det fashion show, det var spännande förra året. Samt är jag rädd att kommer träffa D med sin flickvän. Det är inte helt säkert att kommer träffa denna kille, det börjar kännas lite mer och mer något seriöst med honom, nu vill inte själv skriva honom ofta. Imorse skrev vi, han jobbar länge idag, att vi hörs senare på kvällen. Igår berättade han att han ska med sina vänner fiska kräftor. Nu hoppas bara det att han kommer skriva att han är ledig och vill träffas. Det kan börja växa något mellan oss. Nu skrev han och vi kommer inte kunna att träffas helgen. Han ska jobba imorgon och på lördag han ska till någon kompis 40 års kalas, kommer hem söndag kväll. Det känns lite tråkig för mig men har ingen annat att göra. vi kommer att ses när vi kan om båda har vilja. Jag tror inte att vi kan ses under nästa vecka,och vill inte träffas när jag har dotter. Jag ville åka med J till Öland någon dag men han berättade att det finns en annan strand lika fin som i Öland och det ligger inte långt i från honom. Vem vet kanske kommer vi ses där. Men vill inte träffa första gången när har J bredvid. Jag ville så mycket att kunna träffa någon nu när var ensamma , utan J. Men nu känns att det händer inte. Men känner mer jag pratar med honom att börjar bli småkär i honom. Jag är så rädd för det. Nu kommer andra att skriva med mig men det vill inte jag. Jag ville försvinna nu från badoo och kan inte än. Jag skriver med honom där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0