Ensamtid är över..

...om några daga kommer J hem, min egentid är slut. Det har gått för snabbt, har jobbat mest av de tid. Inte träffat någon som jag hade önskat men det gör absolut ingenting. Jag är kvar på badoo, men känner att ska gå ut igen snart. Den kille har också försvunnen nu, han skrev inte tillbaka sist nu och vill inte själv skriva just nu. Det är ingen ide att försöka att hitta någon. Jag söker och söker hela tiden men blir alltid besviken. Nu måste se över mina räkningar och räkna allt. Det kommer in pengar men måste vara försiktig och inte köpa onödiga sakerna. J ska börja skolan och kommer behöva nya kläderna. Nästa söndag kommer vi åka redan till Estland, jag fattar inte att tiden går så snabbt. Det börjar kännas lite för jobbig nu, jag är för känslig, ibland när tänker på det, kommer bara tårarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0