Imorgon

Imorgon ska vi åka äntligen till Estland. Nu har jag packat klart mina grejerna, har kvar lite . J ska göra det när hennes kompis har gått hem. Jag hoppas att det räcker med en baggage nu. Och kommer inte köpa nu inget där. Jag räknade mina pengar och måste vara mycket försiktig nu. Jag tänkte att J kan gå till frisören där , kan spara lite pengar. Bara att klippa topparna, inget mer. Själv tänkte kolla om hittar jobbskor, måste ha något bättre skor på jobbet. Nu har det börjat hända igen sakerna. Först hoppade jag in igen HP, skriver med en kille, eller har en till men skriver inte så aktivt med honom. Men en kille känns att han är intresserad av mig. Han bor i Lund, vet inte om han vill träffas. Och sen kom helt plötsligt den badoo kille fb meddelande,han skrev mig via fb. Jag blev överraskad när såg hans meddelande. Vi skriver nu lite då och då. Jag har ingen aning nu vad kommer hända. Vem kommer ja träffa nu, det vet inte jag än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0