Jag är slut

...efter jobbet, efter min första ploggingrunda, att springa och plocka skräp. Det känns bra att göra någonting, känns bättre efter ett varm dusch. Min väninna från Estland börjar igen chatta men orkar inte skriva med henne nu. Hon är så jobbigt, nu började undra om jag går i Estland. Jag svarade inget tillbaka, har ingen lust att svara. Sen får hon veta att kommer sen vill hon ses. Den kille blev sjuk idag, han svarade inte på mina meddelande. Igår skrev han att hans pappa hade fått hjärtattack, han var ganska låg. Jag frågade honom nu vad hände att han blev sjuk men svarar inte. Jag tror att han är för orolig för pappan. Han svarar när han orkar, jag pressar inte honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0