Jag känner mig helt nere

Just nu känner jag så nere att vill bara gråta. Det kom helt plötsligt när kom hem och såg folk ute, jag känns ingenting mellan allt folk. Jag tänkte gå till stan imorgon men känner mig helt undvikande just nu. På morgonen kommer ta min löprunda och sen kommer bara vara hemma. Jag har ingen lust att gå ut och träffa folk, kommer även att stänga av FB. Och är så rädd att skriva med denna killen nu. Idag skrev han först, kanske kommer vi skriva mer ikväll men han skulle gå fiska med sina vänner. Kanske är han redan ute och kan inte skriva ju, vet att han slutade vid klockan 8 tiden nu. Men har inte hört a sig och låter honom vara. Samt skrev han att hans pappa är inte bra, han är fortfarande på sjukhus. Jag är så rädd att träffa honom men måste vara stark, jag känner att börjar hoppas för mycket med honom nu. Det är bättre att ta det lite lugnare. Jag låter honom att vara mer aktiv och inte skriva själv till honom just nu. Imorgon han ska till kalas, och kommer hem sent på söndag. Nästa fredag kommer J hem och mår så dåligt just nu, jag hade så stora förhoppningar att kommer träffa någon äntligen men har inte träffat någon. Jag tror inte att kommer hinna träffa honom nu själv. Om han vill träffa mig utan dotter kan han åka hit då kan träffa honom, men vet inte om han skulle göra det. Vet inte heller hur han ska jobba nästa vecka. Han var ledig några dagar nu i veckan. Nu ska sticka vidare tröjan och ska kolla min serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0