Tiden går....

Just nu är jag ensam hemma. J sover över hos några kompisar. Det känns bra att får lite egen tid, men jobbar imorgon. Vi var i Estland. Det gick bra men tråkig för J , som kan inte estniska. Jag tänkte nu att ska börja prata lite med henne på estniska. Nästa gång är det lättare för henne. Nu är det mycket jobb, nästa helg ska upp till Stockholm, ska springa tjejmilen,men har inte tränat så mycket. Jag har försökt att lämna nu HP, men det gick inte. Nu skriver med en kille, vi ska får se vad kommer hända. Vi vet inte om vi kommer att träffas. Nu har vi bytt nr och smsa ibland, men det är alltid jag som skriver. Men nu ikväll skrev han till mig. Och vi skriver på skype. Han känns n trevlig och seriös kille. Han bor i Lund. Det blir svårt att träffa honom eller någon annan så lätt just nu. Men låter ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0