1 advent

Nu är det första advent. Jag har ingen julkänsla, det känns bara så tomt med allt nu med jul. Jag vill att J ska bli glad och inte vara ledsen. Vad kommer jag köpa till henne för julklapp, jag vet inte än. Men kommer inte köpa datorn nu. Det behöver inte hon än. Igår var med henne lite ute i butiker och hon visade lite vad hon önskar. Hon ville ha mysdress, och visade igår på Cubus vilka färg hon skulle gilla. Då kommer jag köpa kanske till henne. Hennes pappa mamma vill ge julklapp till henne, och x kommer skicka pengar att jag ska köpa. Samt kommer min mamma skicka pengar och tänkte att hon kan ha pengar , att spara. Men vet inte om hon kommer kunna spara det. Själv vill jag ha en fickalmancka , som tänkte beställa snart, och sen en väggkalender också. Jag skrev ner alla räkningar nu också. Förra månaden hade utgifter ca 16 000kr. Jag kunde inte betala ett lån nu, och hoppas att mamma ska skicka pengar att kan betala direkt det först. Såg nu att har klarna kredit upp till sextusen. Det tar tid att kunna betala av det nu. Jag vill bara att kan betala det så snabbt jag bara kan. Bara att ta bort det.Nu hoppas att kommer får lite extra när jobbar min chefs arbetsuppgifter. Idag lade upp inlägg att kan sälja lite mer disktrasor, vet inte än om kan göra det. Lade även upp olika köp och sälj sidor nu. Hoppas att får in lite extrapengar för jul Jag försöker sälja J- gamla sakerna men det går inte så bra. Ingen som är intresserad av. Det känns lite synd. Idag har planerna att städa hemma och börja pynta lite här, dock vet inte om kan fixa granen. Om katterna kommer dra ner det . Igår skrev till L ( killen i Lund) , han tyckte att det är jag som är intresserad av att skriva eller träffas mer. Men förklarade det honom att det är inte så. Jag kan skriva med honom , om han vill. Men att träffas det blir svårt när har dotter på heltid. Han förstod det. Nästa vecka blir jobb, även helgen, och ett samtal med hotellchef nu . Hon måste prata med oss. Samt kommer kanske fråga mer personal att vara med med husfru present. Jag tänkte att kanske kommer köpa en liten present också , inte bara det presentkort. Jag vet inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0