2 a advent

Det är andra advent och har ingen känsla för det. Den känsla bara saknas. J var hos sin kompis igår kväll, och sov över. Idag hämtade jag henne efter jobbet. Helg på jobbet gick bra, dock känner mig trött. Vi skriver till varandra nu fortfarande, och vill träffa honom snart. Men blir svårt att ses. Han ville komma till mig någon helg, o stanna hos mig. Men sa, att det är inte så bra ide, att vill inte släppa in någon så lätt, att dotter träffar. Han förstod det. Han har någonting som har inte hittat hos någon annan, han är något extra. Vi vet inte hur kommer vi kunna ses nu. Kanske ska åka någon dag dit och överaska honom bara. Jag vet inte, vill ju träffa honom snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0